moje3grosze moje3grosze
27
BLOG

Termotetry rtęciowe - propaganda wymiany na nowe.

moje3grosze moje3grosze Polityka Obserwuj notkę 0

Dziś w aptece rzuciła mi się w oczy kartka "Wymieniamy termometry rtęciowe". Na nowe, elektroniczne.

Starsza pani przede mną zapytała, jaki termometr dostanie w zamian... Naiwna... Otóż żadnego. Aptekarze jedynie przyjmą do wyrzucenia te stare. Niedobre. Rtęciowe. Złe dla środowiska i zdrowia. Za to można u nich kupić te nowe.

Jakoś trochę już na tym świecie żyję, co jakiś czas wtykam sobie tu i ówdzie owe termometry i żyję. 

Czyżby kolejna akcja lobbistyczna producentów? Po aferze z reklamówkami w sklepach jaką sztucznie nadmuchał *) radny Piątkowski z Łodzi przyszła kolej na zarobek dla producentów elektronicznych termometrów?

 

*) Po jakimś czasie kiedy medialny atak na te złe reklamówki minął te same media zaczęły przytaczać opinie naukowców, że te nowe torby, za które nierzadko trzeba płacić teraz i 30 groszy nie są wcale mniej szkodliwe dla środowiska niż te poprzednie. Ech ten zielony marketing

moje3grosze
O mnie moje3grosze

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka