moje3grosze moje3grosze
36
BLOG

Nie mam wydać. Niech pan idzie rozmienić.

moje3grosze moje3grosze Polityka Obserwuj notkę 5

Handlowcom, a raczej przekupom, bo o taki handelek gównie chodzi zawsze jest chyba nie tak źle jak mówią. Bez względu na ustrój zawsze spotkam taki sam sposób traktowania klienta - jakby im nie zależało na sprzedaży.

Ja ewentualnie jeszcze zrozumiem, że może nie mieć wydać. Ewentualnie. Ale przy tej okazji zazwyczaj widzę, że to oni mi robią łaskę, że coś mi sprzedadzą i to ja mam mieć akurat pieniążków, a jak nie to "niech pan idzie rozmienić". Żadne tam proszę, czy inne grzeczności tylko tak wprost - nie podoba się to nie kupuj.

Widać nie jest i nie było i pewnie nie będzie takim nigdy źle.

Oczywiście nie można generalizować. 

moje3grosze
O mnie moje3grosze

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka